LEDSEN CHEY!

jag tror jag kommer att börja gråta..
skulle nyss beställa mitt löshår somm jag har tänkt göra nu ett tag & efter många om & men så skulle rapunzels -

#4 MÖRKBRUN CLIP ON SET HAIR EXTENSIONS 60cm (110g) - CLIP-ON SET HAIR EXTENSIONS

bli mitt. 
Men ni tror inte att det var slut? 
jo, så det kommer att ta 1-3 veckor står det..
fy vilket svek. FML! 
detta är seriöst riktigt deppigt, om jag bara skulle beställt det i fredes ist så skulle allt varit bra...
haha nej, nu ska jag inte deppa! 
TAGGA PÅSKLOV IST! 
vad ska jag göra på påsklovet nu då? massa spännande saker!!! nej skoja, inte ett skit juste...
ähh jag orkar inte, jag blev på så dåligt humör nu, så jag ska nog gå nu. & gråta floder...
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0