EN CHILL-HELG!

har precis städat klart på mitt rum, ska bara dammsuga så det blir fräscht. Med tanke på att dammet flyger omkring här just nu. Sen när jag är klar tänker jag fixa lite här på bloggen & försöka få allt snyggt så att jag kan dra igång & få fler läsare & börja blogga lite oftare. Vi kan ju ta & se hur det kommer att gå med det!
För övrigt har jag haft en ganska lugn helg. Med andra ord en chill-helg, igår var jag i skolan på morgonen på öppethus & hade en ganska meningslös teknikdag, efter det stack jag med mamma & pappa till Lager 157. På kvällen senare blev det ett litet chill-krök på stranden. 
Faktiskt väldigt mysigt! Men jag ska dammsuga nu, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0