PÅSK-GULT

Varit sjuk i tre dagarna nu typ, har haft sån sjuk huvudvärk men det är tillbaka till skolan imorgon! Tagga tagga tagga! ja eller inte... undrar om jag är ensam om att vara ortoligt skoltrött. Riktigt härligt med påsklov nästa vecka. 
Men tanke på att jag har varit sjuk så har det inte hänt ett dugg alltså har jag inte haft något att blogga om. Men jag hade tänkt att sätta igång i gen med lite vår tips på kläder & sånt! 
Älskar verkligen vädret Sverige har att bjuda på just nu. Skit härligt att gå i skinnjacka & ett par solbriller ju!
Nice som satan, nu ska det bara vli lite varmare så man kan steka riktigt i solen. Gött som satan!
Allmänt nu till påsken så ska man shoppa gult & guldigt.
Själv tycker jag att viss toner av gult kan vara ganska sygg med skrik-gult vet jag inte riktigt om jag tycker är så snyggt. Eller rättare sagt, det passar inte mig i smaken men det kanske är snyggt på andra. Dock så tycker jag att gullt klär snyggare på brunetter för det framhäver det gylen-bruna & blond kan bara se helt fel ut!
de andra två bilderna tog jag från google.se så jag har ingen aning om var de är ifrån (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0